Garantija un atteikuma tiesības
Bio-Modul.lv interneta veikalā piedāvātajām precēm tiek nodrošināta preces ražotāja garantija.
Visām Pārdevēja pārdotajām precēm, tās iegādājoties fiziskām personām, tiek nodrošināta ražotāja noteiktā garantija Latvijas Republikas normatīvajos aktos paredzētajā kārtībā, ja tiek ievērota preces lietošanas instrukcija. Juridiskām personām tiek nodrošināta pārdevēja vai ražotāja noteiktā garantija.
Nododot preci garantijas remontam, Pircējam klāt precei jāpievieno Pārdevēja izsniegts garantijas apliecinājums, pirkuma čeks vai pavadzīme, norādot preces defektu vai tā izpausmes. Garantijas apliecinošs dokuments ir spēkā tikai tad, ja tajā pareizi un skaidri norādīti un saskatāmi preces dati, pārdošanas datums, garantijas termiņš, skaidri saskatāms Pārdevēja zīmoga nospiedums, Pārdevēja un Pircēja paraksti. Aizliegts veikt jebkādas izmaiņas, izdzēst vai pārrakstīt garantijas apliecinājumā norādītos datus, jo šādā gadījumā talons tiek atzīts pār spēkā neesošu.
Lai saņemtu ražotāja garantijas pakalpojumu, Pircējam nepieciešams nogādāt preci uz garantijas talonā noradīto servisa centru vai uz kādu no Bio-Modul tirdzniecības vietām. Garantijas noteikumi neparedz preces aizvietošanu garantijas remonta laikā.
Izdevumus, kas saistīti ar preces transportēšanu, sedz Pircējs. Garantija ir spēkā atbilstoši, kā to ir noteicis preces ražotājs preces garantijas noteikumos.
Ja Pircējs ir patērētājs Patērētāju tiesību likuma izpratnē, Pircējs ir tiesīgs pieteikt prasījumu Pārdevējam par preces neatbilstību līguma noteikumiem Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktajā kārtībā un termiņos.
Bezmaksas garantijas remonts netiek nodrošināts, ja iekārtas bojājums radies ražotāju noteikumiem neatbilstošas ekspluatācijas rezultātā, un ja nepieciešama citu defektu novēršana, kas neietilpst ražotāja garantijas remonta ietvaros un ir radušies Pircēja vainas dēļ.
Precēm garantijas saistības netiek piemērotas, uz preces trūkumiem, kas radušies preču nolietojuma, apzinātu bojājumu, nolaidības, neatbilstošu darba apstākļu, vai ja nav saglabāta preces pirkšanas dokumentācija (apliecinājumi) vai ir bojāta vai noplēsta informācija, kas izvietota uz preces ražotāja uzlīmē, vai mehānisku bojājumu gadījumos, vai ir bojājumi, kurus izraisījusi stihija, ugunsgrēks, sadzīves faktori, nejauši ārējie faktori, vai preci ir bojājis šķidrums, putekļi vai svešķermeņi, vai bojājumi radušies paaugstināta (neatbilstoša) barošanas sprieguma iedarbības rezultātā, vai prece tikusi atvērta, labota, vai tai veiktas izmaiņas Pārdevēja vai ražotāja neautorizētā servisa centrā vai preces bojājumus, ir izraisījusi nestandarta un/vai nekvalitatīvu izlietojamo materiālu, rezerves daļu, komplektējošo materiālu, piederumu (aksesuāru) lietošana, vai nav ievērota preču lietošanas instrukcija vai tml. gadījumos.
Garantija neattiecas uz izlietojamiem materiāliem, piederumu komplektiem, aksesuāriem.
ATTEIKUMA TIESĪBAS
Pircējs var izmantot atteikuma tiesības un četrpadsmit (14) dienu laikā atteikties no Bio_Modul interneta veikalā iegādātās preces, un atgriezt to atpakaļ Pārdevējam.
Atteikuma tiesību izmantošanas termiņu skaita no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru ir norādījis Pircējs, kā preces saņēmēju, ir ieguvusi preci valdījumā.
Pircējam ir jāinformē Pārdevēju par lēmumu atteikties no Līguma pirms atteikuma termiņa beigām, nosūtot Pārdevējam jebkādu citu nepārprotamu paziņojumu par lēmumu atteikties no Līguma. Pircējs elektroniski aizpildīto atteikuma veidlapu vai kādu citu nepārprotamu paziņojumu par atteikumu var nosūtīt uz e-pastu: info@biomodul.lv vai iesniegt Pārdevēja tirdzniecības vietā ( Krustpils iela 171 Rīga LV 1063).
Ja Pircējs neizmanto standarta atteikuma veidlapas paraugu, paziņojumā par atteikuma tiesību izmantošanu Pircējs norāda informāciju par
pasūtījuma veikšanas datumu, datumu, kad prece tika iegūta valdījumā, Pircēja vārdu un uzvārdu, precīzu preces nosaukumu.
Pircējs nodod preci atpakaļ Pārdevējam ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad nosūtījis Pārdevējam atteikuma veidlapu vai paziņojumu par atteikuma tiesību izmantošanu.
Pārdevējs 14 (četrpadsmit) dienu laikā no dienas, kad saņēmis Pircēja paziņojumu par lēmumu atkāpties no Līguma un pēc tam, kad ir saņēmis atpakaļ preci, atmaksā Pircējam viņa samaksāto naudas summu pa preci. Pārdevējs minēto naudas summu atmaksā, izmantojot tāda paša veida maksāšanas līdzekli, kādu izmantoja Pircējs, izņemot gadījumus, kad Pircējs un Pārdevējs ir vienojušies citādi.
Pārdevējs ir tiesīgs aizturēt Pircēja samaksātās naudas summas atmaksu līdz brīdim, kad Pārdevējs ir saņēmis preci vai Pircējs iesniedzis Pārdevējam apliecinājumu par to, ka prece ir nosūtīta atpakaļ.
Ja Pircējs ir skaidri izteicis vēlēšanos izmantot piegādes veidu, kas nav Pārdevēja piedāvātais lētākais standarta piegādes veids, Pārdevējam nav pienākuma atmaksāt Pircējam piegādes papildu izdevumus.
Pircēja tiešos izdevumus, kas saistīti ar preces atgriešanu, sedz Pircējs.
Pircējs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu visā atteikuma tiesību realizēšanas termiņā. Izmantojot atteikuma tiesības, Pircējs ir atbildīgs par preces vērtības jebkāda veida samazināšanos, ja prece ir izmantota tādā veidā, kas nav savienojams ar labas ticības principu, tajā skaitā izmantota citā nolūkā, nevis preces īpašību vai darbības noskaidrošanai.
Atteikuma tiesību realizēšanas termiņā, Pircējam ir tiesības preci lietot tiktāl, cik tas ir nepieciešams preces rakstura, īpašību un darbības pārbaudei (tikpat lielā mērā, cik to varētu izdarīt pirms preces iegādes tirdzniecības vietā). Precēm ir jābūt nesabojātām, nezaudējušām sākotnējo izskatu (nenoņemtas un nesabojātas etiķetes, nenoplēstas aizsardzības plēves u.c.) un nelietotām. Ja prece nav pilnā komplektācijā vai nav oriģinālajā iepakojumā, vai preces iepakojums ir būtiski bojāts (izņemot gadījumu, kad nav iespējams atvērt iepakojumu, to nesabojājot), vai prece ir bojāta, Pārdevējam ir tiesības samazināt preces vērtību proporcionāli preces nolietojumam vai nepieņemt preci. Proporcionālo summu aprēķina, pamatojoties uz pirkuma maksu, ko Pircējs ir samaksājis par preci. Par preces vērtības samazināšanu Pārdevējs informē Pircēju, nosūtot paziņojumu uz pasūtījumā norādīto e-pasta adresi.
Pircējs atgriež preci Pārdevējam tās oriģinālajā iepakojumā, tādā pašā komplektācijā, kādā tā tika saņemta, kopā ar preces pavaddokumentiem – garantijas talonu (ja tāds tika izsniegts), lietošanas instrukciju un citiem ar preci saistītajiem dokumentiem.
Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības, ja:
· preces vai pakalpojuma cena ir atkarīga no finanšu tirgus svārstībām, kuras Pārdevējs nevar kontrolēt un kuras var rasties atteikuma tiesību termiņā;
· prece tiek izgatavota pēc Pircēja norādījumiem vai prece ir nepārprotami personalizēta;
· prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
· Pircējs ir atvēris iepakojumu precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
· prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
· Pircējs ir pieprasījis Pārdevējam ierasties un veikt steidzamus remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus. Ja Pārdevējs, ierodoties pie Pircēja, piegādā preces, kas nav nepieciešamās rezerves daļas, lai veiktu remontdarbus vai tehniskās apkopes darbus, atteikuma tiesības ir piemērojamas minētajām papildus precēm.